czwartek, 19 września 2013

FARBOWANIE I OCZEKIWANA PACZUSZKA Z ZSK

Witajcie,


Jak wspominałam we wcześniejszym poście klik. mam zamówioną Henne. Tym razem zmieszałam ok 60g tych ziółek z 2 łyżkami mieszanki Khadi czarny oraz 1 łyżeczką:

  •  BRAHMI (wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu oraz stymuluje i przyspiesza porost włosów, stają się gęstsze grubsze i jedwabiście gładkie.Wspomaga też walkę z łupieżem, zapobiega przedwczesnemu siwieniu) więcej czytaj na stronie mazideł 
  • Eclipta (wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu oraz stymuluje i przyspiesza porost włosów, ma właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne i przeciwgrzybicze)więcej czytaj na stronie mazideł 
oraz 2 łyżeczek AMLI (ma właściwości rewitalizujące i odmładzające,wzmacnia cebulki włosowe i zapobiega ich wypadaniu oraz rozdwajaniu końcówek, wzmacnia skórę głowy. włosy nabierają gęstości i blasku, w przypadku włosów kręconych poprawiają skręt)więcej czytaj na stronie mazideł   
Hennę rozrobiłam z sokiem z 1 cytryny i odstawiłam na ok 4-6 godzin, w innej miseczce rozrobiłam mieszankę KHADI z dodatkowymi ziołami. Następnie przed samym nałożeniem połączyłam dwie mieszanki. Po nałożeniu zawinęłam włosy folią i rozgrzałam suszarką oraz nałożyłam czapkę. 3,5 godziny później zmyłam farbę. Suche siano na końcach (mam bardzo zniszczone końce po rozjaśnianiu - podcinam je systematycznie, ale jeszcze sporo ich zostało) potraktowałam o/b Naturii do włosów przetłuszczających

A oto efekty:

ze światełkiem i bez światełka (niestety słońca  brak :(   )






Oto produkty zamówione na ZSK i dostarczone przez Pocztę Polską. Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale są robione przez aparat w telefonie.






Coś zaciekawiło? Szczegóły w następnym poście.


I tak całkowicie na koniec moja ręcznie robiona czapeczka

Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz