środa, 29 stycznia 2014

JAKI JEST KONIEC HENNY NA MOICH WŁOSACH ?

Witajcie,

w chwili obecnej jestem dwa tygodnie od zdejmowania koloru henny z włosów
 i .................nie wiem czy zrobiłam dobrze. Może nie byłoby takiego wielkiego HALO gdyby fryzjerka nie użyła w nadmiarze nożyczek. Efekt: cały rok zapuszczania włosów wylądował w koszu. Jest mi z tego powodu bardzo smutno.Włosy zostały zestopniowane (masakra) i dodatkowo otrzymałam czapkę z włosów na wysokości ucha, a tego barrrrdzo nie lubię. Dzięki Bogu mam szwagierkę początkującą fryzjerkę i to ona zrobiła mi porządek z "czapką". Miałam szczęście i kolor po ściągnięciu nie był zielony, ale nie udało się zafarbować na tak jasny kolor jak bym chciała. Maja kolor coś jakby średni blond z rudą poświatą, nie oto mi chodziło. Czasu się jednak nie cofnie.........
Żałuję. Jednak osoba w gorącej wodzie kąpana (czyli ja) musi ponosić konsekwencje swoich pochopnych czynów.
Pomimo używania najlepszych odżywek jakie mam nie udało mi się przywrócić tego blasku polerowanego szkła na moich włosach. W dalszy ciągu uważam, że farby roślinne Khadi są najlepszą rzeczą jaka spotkała moje włosy i za jakieś 2-3 miesiące wrócę do farb naturalnych czyt. roślinnych na początek postawię na Cassię






Porównanie straty:
po fakcie                                                                                        i przed


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz