środa, 6 listopada 2013

KOLEJNY POWRÓT DO STAREGO - MASECZKA DROŻDŻOWA

Witajcie,

powrót do munio we wcierce (klik) dał efekty. Włoski trochę ruszyły i przestały tak wypadać. Jestem na plus. Obecnie wcieram Jantar (chyba nie potrzebuje recenzji :) ). Zachciało mi się też kupić znowu Maskę drożdżową Babuszki Agafii. Tak łopianowa nie bardzo się sprawdziła. Kupiłam też szampon rewitalizujący z serii Babuszki, oraz szampon Eqilibra.

 Produkty te zamówiłam w sklepie internetowym w którym już więcej nie zrobię zakupów (wyjątkiem będzie niesamowita oferta i bardzo dużo czasu). Zamówienie złożyłam 09/10/2013 tego dnia przelałam im na konto pieniążki i .............. nie mogłam się doczekać. 20 października wysłałam maila z zapytaniem o zakup do Administratora sklepu i nie doczekałam się odpowiedzi do tej pory, natomiast 21 na skrzynkę wpłynęła wiadomość o zmianie statusu zakupów na zrealizowane. ostatecznie zakup swój dostałam 24 października, plus dla nich dostałam 3 próbki z kremami.






Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz